Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

το-promo-του-doc-ο-ζέπος-και-η-καραΐνδρου-στο-μετρό

Το πρωί είχα ραντεβού με το team του κιν/φου Δαναός να τρέξουμε το promo της ταινίας. Κάνουν πολύ σοβαρή δουλειά οι άνθρωποι, τόσο που, ως σκηνοθέτης, χαίρομαι που βγαίνει εκεί η δουλειά μου. Θα γίνει σποτάκι για τον Εν Λευκώ και Στο Κόκκινο 105.5, θα τυπωθούν γιγαντοαφίσες και flyers, ενώ ήδη ως χορηγοί επικοινωνίας κλείστηκαν οι εφημερίδες Η Εποχή, Το Ποντίκι και 6 Μέρες, το mediasoup και το onlytheater της Σεμίνας Διγενή και φυσικά τα προαναφερθέντα ραδιόφωνα. Η δημοσιογραφική προβολή δρομολογείται μεταξύ 26 και 28 Φεβρουαρίου στον Δαναό, μια εβδομάδα δηλαδή πριν βγει η ταινία. Επίσης, κατόπιν απαίτησης του Ηλία, του ιδιοκτήτη του κιν/φου, την Παρασκευή 8 Μαρτίου, αμέσως μετά την τρίτη και τελευταία προβολή της ημέρας, γύρω στις 12 τα μεσάνυχτα παρά κάτι, το κοινό της αίθουσας θα έχει την ευκαιρία να συζητήσει για ό,τι είδε, με μένα, την ηθοποιό Λουκία Μιχαλοπούλου και τον ποιητή Γιώργο Χρονά. Πόσο χάρηκα όταν μού'πε η Λουκία ότι στις 9 του Μάρτη θα ξημερώνουν τα γενέθλια της κι όλοι μαζί θα βρισκόμαστε μεσ' στην αίθουσα ενώπιον του κοινού. Μ' αυτά και μ' αυτά τα ωραία, ένιωσα την ανάγκη να κάνω μια αλλαγή πάνω μου και πήγα και ξύρισα σχεδόν το κεφάλι μου.
Έχω και τον Ζέπο μου εδώ που σε λίγους μήνες γίνεται τριών ετών και που, όπου κι αν πάω, ότι κι αν κάνω μεσ' στο σπίτι, θέλει να κολλάει στο λαιμό μου. Συχνά σκέφτομαι να γινόταν να του βάλω ένα σχοινάκι και να τον δέσω πάνω μου σαν...χαϊμαλί. Όταν, δε, την αράζει πάντα δίπλα μου, εκεί που γράφω, το σώμα του θυμίζει βιολί. Παρεμπιπτόντως, σήμερα στο μετρό, έτσι όπως καθόμουν στην αποβάθρα δάκρυσα ασυναίσθητα. Γιατί κλαίτε; Έχετε κάτι; Με ρώτησε ένα κορίτσι. Δεν έχω τίποτα, απάντησα, απλά συγκινήθηκα απ' την Άρια της Ρόζας της Καραΐνδρου που ακούμε απ' τα μεγάφωνα. Το κορίτσι έφυγε και μαζί του έφυγε και το τραίνο που εν τω μεταξύ είχε έρθει. Εγώ ωστόσο έμεινα εκεί και περίμενα το επόμενο, μόνο και μόνο για να μη χάσω τη συγκίνηση της ακρόασης της Καραΐνδρου μεσ' στο μετρό. Αν δεν ειν' αυτό μια μικρή επιβολή του Καλού επί του Κακού, τότε τι άλλο μπορεί να είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου