Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

η-φλέρυ-νταντωνάκη-στο-περίπτερο

Όχι μόνο όταν την ''πρωτογνώρισα'', αλλά ούτε και όταν έφτιαχνα το ντοκιμαντέρ γι' αυτήν, δε θα μπορούσα να φανταστώ πως μία δεκαετία αργότερα θα την έβρισκα στο περίπτερο της γειτονιάς μου να ''κοστίζει'' όσο ένα πακέτο τσιγάρα. Δεν περιέχει μομφή αυτό που λέω, αντιθέτως θεωρώ πολύ τυχερούς τους 20άρηδες του 2013 που μπορούν να έχουν τέτοια πρόσβαση, συμφέρουσα οικονομικώς, στο υλικό της Φλέρυς Νταντωνάκη με την υπογραφή του Μάνου Χατζιδάκι.... Γιατί, όταν εγώ ήμουν 25άρης, θυμάμαι ότι μάζευα χαρτζιλίκι για ν' αγοράσω τα σπάνια πλέον βινύλια, απ' τα οποία προήλθε η συγκεκριμένη επανέκδοση σε cd. Εννοείται πως και το cd αυτό τα πρώτα χρόνια της κυκλοφορίας του κόστιζε 25 ευρώ στα Metropolis! Είχε (όπως και έχει), όμως, βιβλιαράκι με σπάνιο φωτογραφικό υλικό, τους στίχους των τραγουδιών και πληροφορίες - σχόλια από τον Γιώργο Τσάμπρα. Αξίζει όσοι δεν το έχουν στη δισκοθήκη τους να το αγοράσουν, αν και το τελευταίο πράγμα που μ' ενδιαφέρει είναι να κάνω στεγνή διαφήμιση στην συντηρητική ''Καθημερινή'', στο ένθετο ''Κ'' της οποίας έχω δημοσιεύσει και δικά μου κείμενα. Μπροστά όμως στη φωνή της Φλέρυς δεν υπάρχει τίποτα άλλο! Απολαύστε την στον ''Καπετάν-Μιχάλη'', στον σπαρακτικό ''Κύκλο του CNS'' και στις ονειροθρεμμένες ''Γειτονιές του φεγγαριού'' με την ''Τρελή του φεγγαριού (Στου Διγενή τα κάστρα)''. Να δείτε, τέλος, πως ξεχώριζε το cd αυτό μεσ' στο απλωμένο χαρτομάνι: άπλωσα το χέρι και σήκωσα την ''Καθημερινή'' μέσα από συλλογές Love Ballads, Μάκη Χριστοδουλόπουλο, Νίκο Πορτοκάλογλου, μέχρι και το ''Βασικό Ένστικτο''. Και, ναι, την ξανάφησα στη θέση της την εφημερίδα. Αφενός το έχω το cd, αφετέρου 4 ευρώ κάνουν τα αυριανά μου τσιγάρα, που λέγαμε στην αρχή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου