Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

R.I.P. ΜΕΝΙΟΣ ΔΙΤΣΑΣ (1942 - 2013)

Άλλη μια απώλεια για τον κινηματογραφικό χώρο ενός ανθρώπου που γνώριζα, εκτιμούσα και συναντούσα συχνά-πυκνά στα διάφορα φεστιβάλ την τελευταία δεκαετία. Έφυγε ο παραγωγός και σκηνοθέτης Μένιος Δίτσας στο νοσοκομείο Μεταξάς, όπου νοσηλευόταν, χτυπημένος από τον καρκίνο. Επρόκειτο για έναν καλωσυνάτο άνθρωπο που δεν έβλεπε ανταγωνιστικά τους νέους συναδέλφους του και βοηθούσε όπως μπορούσε. Θυμάμαι πόσο τού'χε αρέσει το ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ στη Δράμα το 2002, ''το στούντιο μου και ο εξοπλισμός μου στη διάθεση σου'' μού'χε πει, καλή του ώρα. Λίγα χρόνια μετά είχαμε ξαναβρεθεί για να του δώσω κάποια ορίτζιναλ τσιγγάνικα τραγούδια, μήπως τα χρησιμοποιούσε σε ένα ντοκιμαντέρ για τους R.O.M. που έκανε, με τη συμμετοχή της κοινής μας φίλης, Εύας Κοταμανίδου. Κρατάω την πάντα γελαστή εικόνα του και στέλνω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην Άλκη, τη σύντροφο της ζωής του.

2 σχόλια:

  1. Καλή αρχή κι από εδώ, καλό μου...πόοοσο χαίρομαι που είσαι και πάλι εδώ...(αν και μετακόμισες)...μα...πόοοσοι θα πεθάνουν ακόμη?...κάθε μήνα?θρηνούμε και από κάποιον..σπουδαίο που έχει προσφέρει πολλά συνήθως στη κοινωνία μας...πήξαμε πια στις κηδείες..και τα θανατικά...τι κακό είναι αυτό...φιλάκια καλό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς το κορίτσι!
      είδες τι ζεστά κι ωραία που είμαστε κι εδώ;
      τι να κάνουμε;
      ο θάνατος δυστυχώς είναι αήττητος!

      Διαγραφή