Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

η-απόλυτη-φελλινική-βραδιά-χθες-στο-theatroVictoria

Η χθεσινή βραδιά στο TheatroVictoria ήταν κάτι μοναδικό, ασύλληπτο απ' την άποψη του τι διαδραματίστηκε μπροστά στα μάτια μας! Εδώ και αρκετό καιρό, τόσο η Γιώτα Γιάννα, όσο και ο Γιώργος Χρονάς, με καλούσαν στην παράσταση Οι Αδέσποτοι που έστησε η Μέμη Σπυράτου κι εγώ όλο το καθυστερούσα, κυρίως λόγω των παραστάσεων που με έστελνε κι ακόμη με στέλνει το www.onlytheater.gr της Σεμίνας Διγενή. Χθες τό'χαμε κλεισμένο απ' την προηγούμενη. Στην παρέα ήταν ακόμη οι ποιητές Μάνος Ελευθερίου, Θανάσης Νιάρχος, ο ηθοποιός Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, η Πέπη Ραγκούση από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο νέος τραγουδοποιός Αλέξανδρος Αλεξάνδρου. Τι είδαμε και ακούσαμε, λοιπόν; Δύο ερμηνευτές, την Αναστασία Καπάνταη και τον Σταύρο Νιφοράτο, σε τραγούδια Nino Rota, Δημήτρη Λάγιου, Βασίλη Τσιτσάνη, παραδοσιακά της Κάτω Ιταλίας και πολλών-πολλών άλλων δημιουργών. Ανάλογα με το πλαίσιο των τραγουδιών, προσαρμόζονταν και τα κοστούμια.   
Δύο ηθοποιούς, τον Νίκο Χαλδαιάκη και τη Μαρία Θωμά, αλλά και τον Βαλκανιονίκη ακροβάτη Παντελή Παπαγεωργίου σε υποτυπώδη σκετς και φυσικά πολλά τραγούδια, αφού για την εξίσου υποτυπώδη δραματουργία της παράστασης έφτανε και περίσσευε το πλούσιο μουσικό μέρος. Στο πιάνο ο καλός συνθέτης Νίκος Πλάτανος συνόδευε τον θίασο, παίζοντας μας και ορισμένες δικές του συνθέσεις, σαν τη μελοποίηση στο ποίημα Ο Χαμαιλέων του Ελύτη. Μέχρι τις 23.30 που ολοκληρώθηκε η παράσταση της Σπυράτου - για την ακρίβεια, η παράσταση ήταν το α΄ μόνο μέρος -, είχαμε γίνει μάρτυρες ενός φελλινικού δρώμενου με στοιχεία καμπαρέ του μεσοπολέμου, δαλιανίδειου μιούζικαλ των 60s και λαϊκού πάλκου των 70s.
Το β΄ μέρος το πήρε όλο πάνω της η φοβερή και τρομερή Γιώτα Γιάννα, κατ' εξοχήν Αδέσποτη καλλιτέχνιδα, μια χαρά ενταγμένη στους Αδέσποτους της Μέμης Σπυράτου. Τη συνόδευσαν ο πιανίστας Χρήστος Κωνσταντινίδης και ο κιθαρίστας - μπουζουξής Ανδρέας Ανδρούτσος. 
Τόσο καιρό κάνουμε παρέα, πρώτη φορά έβλεπα αυτή τη γυναίκα επί σκηνής να ερμηνεύει από Θεοδωράκη και Μαυρουδή μέχρι Χιώτη, Άκη Πάνου, Τσιτσάνη και Ξαρχάκο! Η Ραγκούση δίπλα μου τη χαρακτήρισε φλαμενκίστρια και άρχισε να της χτυπάει ρυθμικά παλαμάκια! Ο Ελευθερίου πήρε το ποτό του και αποτραβήχτηκε μελαγχολικός σε μια γωνιά για να χαζέψει το...θηρίο, ενόσω ο Νιάρχος και ο Χατζηπαναγιώτης παρακολουθούσαν αποσβολωμένοι τη Γιώτα Γιάννα να ερμηνεύει και να χτυπάει ρυθμικά το πόδι της!
Όταν κατά τις 01.00 το πρωί, μπροστά στη Γιώτα χόρευαν ακροβάτες, πολιτικοί, καλλιτέχνες, μεθυσμένες και μεθυσμένοι, τον Χρονά τον έπιασε η μόνιμη ποιητική του διάθεση κι άρχισε να με ρωτάει πώς θα την έβλεπαν άραγε οι Beatles, ο Ζαν Ζενέ και ο Παζολίνι.
Τον Μάνο Ελευθερίου, ωστόσο, τον ενόχλησε το φλας της μηχανής και σε καμία περίπτωση η Γιώτα Γιάννα που του αφιέρωσε αρκετά τραγούδια. Τρέξε ''τράβα'' τους, μου είπε ο Χρονάς, μην γίνεις σαν εμένα που δεν έχω σήμερα ούτε μια φωτογραφία με τον Χατζιδάκι και τον Τσαρούχη...Βγαίνοντας από το TheatroVictoria έξω, στην παντέρημη Αριστοτέλους, είχα την αίσθηση πως η φωνή της Γιώτας Γιάννα λογικά θ' ακουγόταν σίγουρα μέχρι την πλατεία Βικτωρίας!

Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

ντοκιμαντέρ-κατερίνα-γώγου-ή-η-περιπέτεια-μιας-διανομής


Από τον περασμένο Σεπτέμβριο και προτού η ταινία κάνει την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας αναζητούσαμε διανομή. Θα βρείτε πολύ εύκολα, είναι εμπορικό το θέμα...έλεγαν όλοι, λες κι είχαμε κάνει την Πολίτικη Κουζίνα, έστω στο πιο χειροποίητο και στο πιο αντεργκράουντ. Όταν μάλιστα ανακοινώθηκε το πρόγραμμα προβολών της στον Δαναό, στο πλαίσιο των Νυχτών Πρεμιέρας, και μέσα σε δύο εβδομάδες έγινε sold out, τότε πιστέψαμε όντως πως η διανομή θα βρεθεί εύκολα. Ωστόσο, ένα δημοσίευμα στην εφημερίδα ΕΘΝΟΣ από την Άντα Νταλιάκα (http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22800&subid=2&pubid=63717564) άρχισε να μας υποψιάζει. Διότι, όσα εισιτήρια και να έκανε η ταινία, όσο συγκεκριμένο κοινό και να τράβηξε, άμα δεν έχει εταιρεία διανομής από πίσω, η συνέχεια της στις αίθουσες είναι αβέβαιη. Ξεκινήσαμε λοιπόν πρώτα απ' όλα επαφές με τους αιθουσάρχες. Όλοι είχαν αγορασμένες ταινίες, ξένες κυρίως, από τα μεγάλα γραφεία διανομής και δε μπορούσαν να μας δώσουν ημερομηνία. Θα ανέβει αυτό κι αν δεν πάει, θα σας ειδοποιήσουμε...μας έλεγαν. Τίποτα! Λίγο αργότερα, είχαμε κι άλλα προβλήματα: Ο Στεργιάκης, λόγου χάριν, ένας άνθρωπος που αγαπάει το σινεμά κι είχε ακούσει και πολλά για το ντοκιμαντέρ, δήλωσε ανήμπορος να το πάρει στο ΑΣΤΥ, αφού προβάλλει μόνο κόπιες 35 χιλιοστών. Άλλος πάλι μας είπε ότι δεν έχει προτζέκτορα και θα πρέπει να τον προμηθευτούμε εμείς και, τέλος, πάλι κάποιος άλλος αιθουσάρχης δεν μπορούσε να προβάλλει ταινίες από ψηφιακό format DCP, το δικό μας δηλαδή. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα, το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου αποφάσισε να συμμετάσχει στην παραγωγή με ένα μικρό ποσό για έξοδα διανομής. Εννοείται πως όσο θετική και να ήταν η κίνηση αυτή, δε μπόρεσε να ενισχύσει τις προσπάθειες μας για την έξοδο του ντοκιμαντέρ στις αίθουσες. Προσωπικά, απελπίστηκα και δεν περίμενα τίποτα κι από κανέναν πια. Ταυτόχρονα, η ταινία ταξίδευε για την Αργεντινή και το Buenos Aires International Anarchist Film Festival, ετοιμαζόταν για τη συμμετοχή της στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης Εικόνες 21ου αι., τον Μάρτιο που έρχεται, ενώ στο email μου έρχονταν προσκλήσεις για προβολή της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, αλλά και στο Λουξεμβούργο, στην κινηματογραφική λέσχη που διευθύνει η εκεί δραστήρια ελληνική κοινότητα. Όλα καλά με το εξωτερικό, για τα καθ'ημάς όμως δε μπορούσα να δώσω καμία απάντηση. Όταν βρεθεί διανομή...έλεγα μόνο σε όσους ρωτούσαν πότε επιτέλους θα δουν το ντοκιμαντέρ. Ώσπου, μόλις χθες, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον Ηλία Γεωργιόπουλο του Δαναού, τον αιθουσάρχη που η ταινία είχε πρωτοπαιχτεί στο μαγαζί του και άρα ήξερε από πρώτο χέρι την απήχηση της. Μου ανακοίνωσε πως έχει μία κενή εβδομάδα μεσ' στο πρόγραμμα του και συγκεκριμένα από τις 7 έως τις 12 Μαρτίου. Τηλεφώνησα με τη σειρά μου στην παραγωγό, Τζίνα Πετροπούλου, και δεχτήκαμε αμέσως. Έτσι έχουν τα πράγματα, λοιπόν! Το ντοκιμαντέρ Κατερίνα Γώγου - Για την αποκατάσταση του μαύρου θα προβάλλεται για μία εβδομάδα στην αίθουσα Δαναός 2 και από την προσέλευση του κόσμου θα εξαρτηθεί αν θα συνεχίσει. Νομίζω μάλιστα πως θα παίζεται σε δύο ή τρεις προβολές ημερησίως μαζί με μια μικρού μήκους ταινία, λόγω της διάρκειας του (67 λεπτά). Το ευτύχημα είναι πως ο Δαναός τό'χει - που λένε - από επικοινωνιακής άποψης, συνεπώς θα γίνει δημοσιογραφική προβολή, θα τυπωθούν αφίσες και θα σταλούν δελτία Τύπου. Κλείνω, με την ελπίδα πως αν όλοι αυτοί, που με ρωτάνε τόσους μήνες πότε θα βγει η ταινία, πάνε και τη δουν αυτή τη μία εβδομάδα στον Δαναό, η έξοδος της στις αίθουσες θα παραταθεί και η παρουσία της Κατερίνας Γώγου, τόσο μέσω του ντοκιμαντέρ, όσο και μέσω του βιβλίου - cd Πάνω-κάτω η Πατησίων, αλλά και του θεατρικού, θα είναι πολύ ισχυρή μεσ' στον εκφασισμό της νεοελληνικής κοινωνίας. Στο χέρι όλων μας είναι! Ευχαριστούμε!

* ακούγεται το τραγούδι Άσπρη (μουσική - ερμηνεία: Λόλεκ/ ποίηση: Κατερίνα Γώγου) από το ντοκιμαντέρ Κατερίνα Γώγου - Για την αποκατάσταση του μαύρου, όπως ηχογραφήθηκε για την έκδοση Πάνω-κάτω η Πατησίων (Οδός Πανός, 2012).

Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2013

Κυριακή, 27 Ιανουαρίου 2013

από-την-εκδήλωση-αφιέρωμα-στη-φλέρυ-νταντωνάκη-στον-πολυχώρο-ανοιχτή-πόλη

Από τη χθεσινή εκδήλωση - αφιέρωμα στη Φλέρυ Νταντωνάκη στον Πολυχώρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Πολιτισμού - Ανοιχτή Πόλη. Προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ Φλέρυ - Τρελή του φεγγαριού, ακολούθησαν ομιλίες από τον ιστορικό και κριτικό μουσικής Γιώργο Β. Μονεμβασίτη, τον ποιητή - εκδότη Γιώργο Χρονά, την ερμηνεύτρια - τραγουδοποιό Νένα Βενετσάνου και τον σκηνοθέτη - δημοσιογράφο Αντώνη Μποσκοΐτη. Στο μουσικό μέρος ο Ηλίας Λιούγκος σε τραγούδια του Μάνου Χατζιδάκι και δικά του, που σφράγισε η Φλέρυ. Έκπληξη η συμμετοχή της Γιώτας Γιάννα με τη φυσαρμόνικα της στο, αφιερωμένο στη Φλέρυ, Ίσως φταίνε τα φεγγάρια του Νότη Μαυρουδή και του Τάσου Σαμαρτζή. Ακόμη πιο ευχάριστη έκπληξη το ηχητικό ντοκουμέντο του Μονεμβασίτη με τη Φλέρυ στο ηπειρώτικο Μωρή κοντούλα λεμονιά, συνοδεία κιθάρας. Τη μνήμη της Φλέρυς Νταντωνάκη τίμησαν με την παρουσία τους και ο φιλόσοφος Ευτύχης Μπιτσάκης, οι ζωγράφοι Μαρία Κοκκίνου και Ισμήνη Μπονάτσου, η πιανίστρια Ντιάνα Βρανούση, οι δημοσιογράφοι Σεμίνα Διγενή και Λιάνα Μαλανδρενιώτη, ο σκηνοθέτης Αλέξης Τσάφας, η street artist Μάιρα Λιούγκου κ.α.
 
* Η πρώτη photo είναι η ολοκαίνουργια αφίσα του ντοκιμαντέρ, φιλοτεχνημένη από τον Πέτρο Παράσχη.

Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

R.I.P. ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΜΑΡΙΑΝΟΥ (1930 - 2013)

Έφυγε σήμερα το απόγευμα σε ηλικία 82 ετών η ηθοποιός Ειρήνη Κουμαριανού, που έγινε ευρέως γνωστή και αγαπητή τα τελευταία χρόνια από τη συμμετοχή της στο σήριαλ Παρά πέντε. Κι όμως, η παρουσία της στο σινεμά ήταν σαφώς σημαντικότερη, τόσο σε ταινίες του λεγόμενου εμπορικού, όσο και σε κάποιες του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου. Έπαιξε δίπλα στις σταρ Αλίκη Βουγιουκλάκη, Τζένη Καρέζη, Ρένα Βλαχοπούλου σε ταινίες, όπως Κορίτσια για φίλημα, Η νεράιδα και το παλικάρι, Η Μαρία της σιωπής, Στον αστερισμό της Παρθένου κ.α. Τη θυμόμαστε ακόμη για τη συμμετοχή της στις Ήσυχες μέρες του Αυγούστου του Παντελή Βούλγαρη και στον Ξαφνικό έρωτα του Γιώργου Τσεμπερόπουλου. Η Ειρήνη Κουμαριανού είχε γεννηθεί στην Αθήνα το 1930 και έκανε τα πρώτα της βήματα στο θέατρο στις αρχές της δεκαετίας του 1950, ούσα απόφοιτη του Ελληνικού Ωδείου. Ήταν παντρεμένη με τον Γιώργο Παπαδογιώργη και αφήνει πίσω της δύο παιδιά. Πέθανε στον Ευαγγελισμό και η αιτία ήταν τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με την καρδιά της. Καλό της ταξίδι! 

αύριο-η-εκδήλωση-αφιερωμένη-στη-φλέρυ-νταντωνάκη-στον-πολυχώρο-κοινωνικής-αλληλεγγύης-&-πολιτισμού-ανοιχτή-πόλη

Η photo αυτή είναι από την εκδήλωση - αφιέρωμα στη Φλέρυ Νταντωνάκη που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 11 - 12 Ιανουαρίου στο ''Εντευκτήριο'' της Θεσσαλονίκης. Από αριστερά, ο συγγραφέας - τραγουδοποιός Θωμάς Κοροβίνης, ο ποιητής - εκδότης Γιώργος Χρονάς κι εγώ. Η εκδήλωση σημείωσε τεράστια επιτυχία, ενώ ήδη μας ζητήθηκε να περιοδεύσει και σε πολλές άλλες πόλεις. Αύριο, Σάββατο 26 του μήνα, θα παρουσιαστεί στον Τεχνοχώρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Πολιτισμού - Ανοιχτή Πόλη (Παν/μίου 56 & Γαμβέτα 1), στο κέντρο της Αθήνας, στις 21.00 το βράδυ, με γενική είσοδο 5 ευρώ.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα έχει ως εξής:
- Προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ Φλέρυ - Τρελή του φεγγαριού
- Για την ερμηνεύτρια του Μεγάλου Ερωτικού θα μιλήσουν ο ποιητής - εκδότης Γιώργος Χρονάς, ο ιστορικός και κριτικός μουσικής Γιώργος Β. Μονεμβασίτης, η τραγουδοποιός - ερμηνεύτρια Νένα Βενετσάνου και ο σκηνοθέτης - δημοσιογράφος Αντώνης Μποσκοΐτης.
- Μουσικό μέρος με τον τραγουδοποιό - ερμηνευτή Ηλία Λιούγκο σε τραγούδια που σφράγισε η Φλέρυ Νταντωνάκη.
 
Να είστε όλοι εκεί, αν φυσικά το επιτρέψουν οι απεργίες στα ΜΜΜ και η κακοκαιρία!

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

R.I.P. ΜΕΝΙΟΣ ΔΙΤΣΑΣ (1942 - 2013)

Άλλη μια απώλεια για τον κινηματογραφικό χώρο ενός ανθρώπου που γνώριζα, εκτιμούσα και συναντούσα συχνά-πυκνά στα διάφορα φεστιβάλ την τελευταία δεκαετία. Έφυγε ο παραγωγός και σκηνοθέτης Μένιος Δίτσας στο νοσοκομείο Μεταξάς, όπου νοσηλευόταν, χτυπημένος από τον καρκίνο. Επρόκειτο για έναν καλωσυνάτο άνθρωπο που δεν έβλεπε ανταγωνιστικά τους νέους συναδέλφους του και βοηθούσε όπως μπορούσε. Θυμάμαι πόσο τού'χε αρέσει το ντοκιμαντέρ για τη Φλέρυ στη Δράμα το 2002, ''το στούντιο μου και ο εξοπλισμός μου στη διάθεση σου'' μού'χε πει, καλή του ώρα. Λίγα χρόνια μετά είχαμε ξαναβρεθεί για να του δώσω κάποια ορίτζιναλ τσιγγάνικα τραγούδια, μήπως τα χρησιμοποιούσε σε ένα ντοκιμαντέρ για τους R.O.M. που έκανε, με τη συμμετοχή της κοινής μας φίλης, Εύας Κοταμανίδου. Κρατάω την πάντα γελαστή εικόνα του και στέλνω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην Άλκη, τη σύντροφο της ζωής του.

Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

ΜΝΗΜΗ ΠΑΥΛΟΥ ΜΑΤΕΣΙ ΣΤΟ ONLYTHEATER

Ο Παύλος Μάτεσις κηδεύεται σε λίγες ώρες. Δύσκολη η πρόσβαση στο νεκροταφείο Παπάγου, λόγω της συνεχιζόμενης απεργίας των εργαζομένων του μετρό. Εύχομαι εκεί στο ύστατο χαίρε να βρεθούν όλοι οι δικοί του άνθρωποι, όσοι αγάπησαν τον ίδιο και το έργο του, όπως του αξίζει. Εγώ τον αποχαιρετώ με ένα κείμενο μου, έναν κάπως διαφορετικό επικήδειο, δημοσιευμένο από το πρωί στο www.onlytheater.gr:

Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

R.I.P. ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΤΕΣΙΣ (1932 - 2013)

Μια μεγάλη απώλεια για τα ελληνικά γράμματα. Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών ο συγγραφέας Παύλος Μάτεσις, δημιουργός της Αφροδίτης, της Μητέρας του Σκύλου, του Πάντα καλά, του Παλαιού των Ημερών και άλλων ξεχωριστών λογοτεχνικών έργων. Η φωτογραφία είναι από τα γυρίσματα του ντοκιμαντέρ Οδύσσειες Σωμάτων - Μπαλάντα για τον Νίκο Κούνδουρο, τον Μάιο του 2009, στα κινηματογραφικά εργαστήρια Σκλαβής στα Εξάρχεια. Ο Μάτεσις είχε δώσει μια μαρτυρία για την ταινία Vortex, στην οποία είχε διατελέσει βοηθός του Κούνδουρου. Μεταξύ άλλων, τον θυμάμαι να μου μιλάει και για την επικείμενη συνεργασία του με τον Εμίρ Κουστουρίτσα, όταν ο βραβευμένος σκηνοθέτης ζήτησε κάποια στιγμή να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τη Μητέρα του Σκύλου, κάτι που δυστυχώς δεν έγινε ποτέ. Ο Μάτεσις υπήρξε πολυμεταφρασμένος στο εξωτερικό, ενώ είχε μεταφράσει κι ο ίδιος έργα των Ibsen, Faulkner, Pinter, Arrabal κ.α. Τον θυμάμαι ακόμη ένα καλοκαίρι να τρώμε σχεδόν κάθε βράδυ στην ταράτσα του Greek House, κάτω απ' την Ακρόπολη, παρέα με τη Μαρίζα Κωχ και τον Κούνδουρο. Ο θάνατος του με λύπησε, όσο και αν η φράση πλήρης ημερών θα μπορούσε να ειπωθεί αναφορικά με την ηλικία που έφυγε. Καλό του ταξίδι! Θα ζει αιωνίως μέσα από το έργο του! 

Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!

Τα Άσματα και Μιάσματα βγήκαν στον αέρα στις 17 Νοεμβρίου του 2007 και για περισσότερο από μία πενταετία κατέγραψαν με τις προσωπικές εμμονές μου - το ομολογώ - την τρέχουσα πολιτική επικαιρότητα, τα προσωπικά μου ημερολόγια και, φυσικά, πολλές από τις τάσεις του πολιτισμού σε μουσική, κινηματογράφο, ποίηση και θέατρο. Φιλοξένησαν επίσης πολλές συνεντεύξεις από την αρθρογραφία μου στον ημερήσιο και μηνιαίο Τύπο, καθώς και τις ραδιοφωνικές εκπομπές μου αρχικά Στο Κόκκινο 105,5 και αργότερα στο Κανάλι 1 του Πειραιά. Από το 2012 η προσχώρηση μου στο facebook, το πιο διάσημο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με έκανε να παραμελήσω το blogging σε σημείο εγκατάλειψης. Ήδη όμως είχαν γίνει ανακατατάξεις στο διαδίκτυο, οι κωδικοί έπρεπε ν' αλλάξουν, τα πράγματα άρχισαν να γίνονται πιο σύνθετα, ώσπου μια ωραία πρωΐα μού ήρθε ειδοποίηση: Η χωρητικότητα του blog εξαντλήθηκε και αν ήθελα να αναρτήσω φωτογραφικό υλικό θα έπρεπε να γίνω συνδρομητής, δηλαδή να πληρώνω στο εξής. Κάτι τέτοιο δεν ήταν εφικτό εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κρίσης που γνώρισα στη μέχρι τώρα ζωή μου, συνεπώς είπα να το κλείνω το ρημάδι να τελειώνουμε και να συνεχίσω στο facebook. Λύση ευτυχώς βρήκε ένας καλός φίλος, φανατικός αναγνώστης του blog που όλο μου την έλεγε που τό'χα παραμελήσει, κι έτσι φτάσαμε σήμερα στα Άσματα και Μιάσματα 2. Δεν πρόκειται τίποτα ν' αλλάξει από τις αναρτήσεις που είχατε συνηθίσει και αγαπήσει τόσα χρόνια. Δείτε το απλά σαν μία...μετακόμιση. Εγώ θα εξακολουθήσω να είμαι εδώ. Ελπίζω κι εσείς. Την αγάπη μου και καλή μας συνέχεια!